Використання документ-камери в молодшій школі

Приклади використання документ-камери для учнів молодших класів та вихованців дошкільних закладів.

Останнім часом  в школах з’явилося багато нових ефективних інструментів, що інтегруються в традиційні освітні процеси. Одним з них є документ-камера. Вона все частіше стає незамінним помічником сучасних навчальних і факультативних процесів.

Актуальність використання документ-камери під час навчання молодших школярів.

Формування творчої особистості – одна з головних задач, проголошених в концепції модернізації освіти. Її реалізація диктує необхідність розвитку пізнавальних інтересів, здібностей і можливостей дитини. Найбільш ефективними засобами зацікавлення дитини в процес творчості на уроці є:

  • ігрова діяльність,
  • створення позитивних емоційних ситуацій,
  • робота в парах,
  • проблемне навчання.

Документ-камера істотно розширює можливості комп’ютерних технологій у створенні засобів наочності. Часто готові матеріали, завдання на закріплення і контроль знань, напрацьовані вчителями та методистами за минулі роки не відповідають вимогам НУШ. Тоді на виручку вчителю приходять засоби наочності створені ним самим. Так вчитель реалізує свій творчий потенціал і отримує можливість створювати засоби, за допомогою яких навчальний матеріал буде пояснюватися більш дохідливо, закріплення знань буде більш надійним і контроль знань учнів стане більш точним. На даному етапі використання комп’ютерних технологій в навчанні, документ-камера є новим, але вже незамінним помічником у роботі вчителя.

При використанні інноваційного обладнання, зокрема документ-камери, наочність досліджуваного матеріалу значно зростає. Всі ілюстрації, навчальні об’єкти, динамічні посібники, які раніше демонструвалися лише в свою натуральну величину, тепер видаються на весь екран. Інтерес і увагу до досліджуваних об’єктів і процесів, якщо вони проектуються на екран інтерактивної дошки, у школярів, що навчаються в початковій ланці, на порядок вище, ніж, при демонстрації тих же матеріалів в натуральному вигляді. Розуміння навчальних тем дітьми, при використанні засобів наочності створених за допомогою документ-камери, росте з тієї причини, що у вчителя з’являється можливість більш наочно показати дітлахам всі причинно-наслідкові зв’язки в темі. Звернути увагу учнів на особливо важливі моменти досліджуваного. Рівень запам’ятовування  складного матеріалу, термінів, правил значно зростає. При використанні на уроках зрозумілого та яскравого наочного матеріалу, в тому числі створеної за допомогою документ-камери, в свідомості учнів молодшого шкільного віку легко створюються чіткі зорові образи.

Практичний досвід роботи наших клієнтів, з документ-камерою показує, наскільки це зручний інструмент, що ідеально підходить для роботи вчителя. Використовувати можливості документ-камери можна практично на всіх уроках. Особливо часто її використовують на уроках образотворчого мистецтва та письма. Іноді на уроці виникає необхідність динамічного моделювання. Пропонуйте дітям вийти до документ-камери і почати маніпулювати приготованими матеріалами. Діяльність кожного учня стає наочною, выдтворюэться з нестандартною руховою активністю, що викликає позитивний настрій в учнів.

У першому і в другому класах дуже актуальним є питання про правильне ведення зошитів, робота над каліграфією теж не завершена. Пропонуючи дітям зразок акуратно виконаної роботи (з числа робіт добре успішних учнів), можна дати дітям можливість оцінити позитивний приклад діяльності їхніх однокласників, сформувати адекватну самооцінку роботи на уроці.

Документ-камера допомагає дітям, зі слів учителя, орієнтуватися в підручнику, дозволяє вивести на екран будь-який рукописний текст, зразок прописних літер і інший рукотворний матеріал, демонстрація якого потрібно на уроці.

Динамічні можливості документ-камери дозволяють демонструвати прописування букв, перевірку та інші види роботи в онлайн-режимі.

Ми впевнені, що будь-який вчитель знайде безліч способів використання документ-камери як на уроках, так і на позаурочних заняттях. Цей прилад досить легкий у використанні (у багатьох випадках вже першокласники працюють з ним без допомоги вчителя).

Основні напрямки використання:

  • презентація плоских і об’ємних об’єктів для ілюстрування і пояснення на уроці;
  • контроль вчителем, взаємоконтроль учнів, демонстрація підсумків роботи;
  • демонстрація динамічних процесів, що вивчаються на уроці;
  • фіксування результатів діяльності та збереження їх для подальшого аналізу або іншого використання.

На уроках демонстрація матеріалів через документ-камеру може мати характер наукового дослідження (спостереження, експеримент, збір інформації), ігри, ілюстрування.

При проведенні позаурочних занять з молодшими школярами використовуйте документ-камеру. Робота може приймати найрізноманітніші форми: від демонстрації зразків матеріалів – до створення простих анімаційних фільмів. Таким чином документ-камера також може служити засобом розвитку творчих здібностей учнів.

Весь ассортимент документ-камер, за привабливими цінами, доступний на сайті neor.com.ua. Своїм клієнтам компанія пропонує програми лояльності та індивідуальні бонуси.

Ставайте користувачем продукції NEOR™ та отримайте персональну знижку.