Корисні поради при виборі документ-камери в клас

Тут всі секрети і тонкощі для вдалого вибору документ-камери.

Робити будь-який вибір складно, а особливо, якщо він стосується грошей. Ми розуміємо складність, яка стоїть перед освітянами і спробували максимально детально пояснити, як вибрати документ-камеру в залежності від потреб класу, школи та дітей.

Нижче описані основні пункти, які потрібно врахувати при виборі документ-камери.

1.В першу чергу треба визначитися з необхідним дозволом реєстру матриці. А воно безпосередньо пов’язана з основним завданням використання камери. Найімовірніше, це відображення різних предметів і документів на екрані (дошці) через відеопроектор. Оскільки типове вихідний дозвіл найбільш поширених DLP проекторів становить 1024×768 (XGA), то мінімально допустимим при формуванні зображення є 800 тисяч незалежних пікселів (800К). А для досить популярного WXGA вихідного сигналу (1280×800) досить дозволу матриці близько 1 мільйона пікселів (1М). Нарешті для SXGA 1280×1024, яке підтримують далеко не всі проектори, потрібно матриця вже 1,3 м. Тому розглядати моделі камер з меншим дозволом реєструє матриці навіть не варто.

Всі документ-камери NEOR™ відповідають цій вимозі. Перейдіть в каталог та переконайтеся в цьому самі.

Справа в тому, що сучасні камери дозволяють зберігати зображення об’єктів і документів в цифровому вигляді в комп’ютері. Відповідно їх можна далі використовувати для підготовки різних доповідей, звітів та інших цілей. І з цієї точки зору навіть 1280х1024 пікселів може не вистачити, відповідна картинка при друку буде розмитою.

2. Далі варто звернути увагу на оптичне збільшення камери. Не дайте себе ввести в оману великими значеннями цифрового збільшення – це зовсім інше. Оптичне збільшення дозволяє візуально «наблизитися» до об’єкту, сформувати якісне, з хорошою обробкою деталей, зображення його збільшеного ділянки. Цифрове лише змінює масштаб відображення, але не додає видимих ​​деталей. Тому питайте саме про оптичне, і якщо пропонована вам камера таким не володіє – це не найкращий вибір для задач шкільної освіти. Однак не радимо захоплюватися і дуже великими значеннями оптичного зуму, адже це помітно ускладнює і здорожує об’єктив. Розумний діапазон від 3 до 12 разів, оптимальний 5-8.

3. Розглядаючи оптику камери, не забудьте про можливості автопідстроювання, як то наявність автофокусу (AF), балансу білого і яскравості. При їх відсутності працювати з камерою можна, але досить незручно.

4. Зверніть увагу на набір доступних входів / виходів. Абсолютно обов’язковим є наявність хоча б одного VGA виходу для прямого підключення камери до відеопроектор. Наступним за важливістю є наявність USB роз’єму для підключення до комп’ютера (з можливістю передачі на нього зображень з камери). Такою функціональною можливістю володіє документ-камера NEOR S1000A3

Документ-камера S1000A35. Вибираючи між настільної або портативною камерою, треба розуміти, що основною перевагою першої є вбудований світловий планшет для підсвічування напівпрозорих тканин (рентгенівських плівок, слайдів, креслень на кальці і т.д.). Недоліком є більш висока вартість камери, а також її громіздкість – для неї доведеться передбачити окремий столик. У той же час портативна камера легко забирається в шафу (або навіть висувний ящик столу), переноситься з класу в клас. Вона просто зручніше у використанні, так що має сенс подумати наскільки важливо мати вбудований світловий планшет.

6. Портативні моделі бувають з гнучким штативом типу «гусяча шия» або механічним поворотно-розсувним. Другий трохи більш надійний і стабільний, але має меншу свободою. Так що, тут вибір за вами, хоча механічний, на наш погляд, все ж краще.

7. Є ще ряд важливих технічних параметрів, наприклад наявність вбудованого слота для SD карт пам’яті і / або додаткового роз’єму для USB флешок, набір вбудованих ефектів над зображеннями, наявність вбудованого монітора для попереднього перегляду формованих зображень та інше. Всі вони підвищують функціонал камери, безумовно роблять її більш зручною, але й робить ціну пристрою значно вищою. Такі функції є не надто суттєвими з точки зору вирішення основного завдання – відображення різних предметів зі столу вчителя через відеопроектор на екран, щоб вони були видні всьому класу. Так що рішення переплачувати чи за подібні додаткові властивості залежить від ваших фінансових можливостей і особистих уподобань.

Здається, все. Ми звернули вашу увагу на головні аспекти при виборі документ-камери. Прочитавши цю статтю, ви будете пильніше придивлятися до можливих варіантів та на 100% будете впевнені, що купили документ-камеру, яка вам підходить.