Сервіс

Просимо Вас уважно прочитати умови гарантійних зобов'язань (гарантійної підтримки) та завжди перевіряти правильність заповнення гарантійних талонів.

TM NEORГарантійний талон дійсний тільки за наявністю правильно та чітко вказаних: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, чітких штампів фірми-продавця в усіх зазначених місцях, підпису продавця.
При порушенні цих умов, а також у разі, коли дані, що вказані в гарантійному талоні не відповідають виробу, стерті, змінені або не можуть бути встановлені, талон визнається недійсним.
Обмін товару належної якості проводить тільки, якщо товар не використовувався, збережений його товарний вид, пломби, ярлики, захисні плівки і т.д.

1. Виріб приймається до гарантійного ремонту в оригінальній упаковці і повній комплектності, за наявністю оформленого гарантійного талону.

2. Продавець не бере на себе відповідальність:
– за вибір споживачем товару, сумісності з будь-яким іншим виробом любого типу і не відшкодовує збиток;
– за прямі або непрямі збитки, що є результатом, як втрата доходу, простою устаткування, псування програмного забезпечення, втрата даних, вартість заміни, транспортні витрати, тощо.

3. Гарантія і інші зобов’язання не поширюються на:
– всі витратні матеріали і аксесуари;
– програмне забезпечення, конфігурацію параметрів операційної системи;
– з’єднувальні кабелі (інформаційні, живлення);
– COM, LPT, PS/2, USB, контролери (входи/виходи), оскільки вихід з вбудованих даних пристроїв можливий лише унаслідок порушення правил їх експлуатації (некоректне підключенням зовнішніх пристроїв).

4. Виріб знімається з гарантійного обслуговування у разі виявлення:
– відсутності правильно оформленого гарантійного талону, виправлення чи підробки зазначених вище документів;
– механічних пошкоджень (пошкодження корпуса виробу, корпусів роз’ємів, зламані або погнуті контакти, подряпини, вм’ятини, тріщини, загиби плат і т.д.), що є характерною ознакою порушення правил експлуатації, транспортування чи зберігання;
– пошкоджень, що викликані попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
– не санкціонованого ремонту (без належної відмітки АСЦ в гарантійному талоні);
– якщо виріб має ознаки стороннього втручання, або була спроба ремонту в не уповноваженому на це сервісному центрі;
– пошкоджень, що викликані агресивними побутовими чинниками (висока вологість, запилення, та ін.);
– пошкоджень, що викликані впливом комп’ютерних вірусів і аналогичних програм;
– якщо дефект виник внаслідок природного зносу при експлуатації виробу;
-пошкоджень, що викликані використання нестандартних або несумісних комплектуючих;
– при неповній комплектації виробу (упаковка, драйвера, маркер, шлейфи, кабелю і тому подібне – вказана в гарантійному талоні або в інструкції з експлуатації (тех. документація на виріб або запчастину));
– відсутності або пошкоджень контрольних наклейок.

5. Гарантійні забов’язання не включають усунення проблем некоректної роботи програмного забезпечення.

6. Замовник повинен надати письмове докладний опис проявів несправності.

7. У випадку відсутності необхідних для гарантійного ремонту комплектуючих, продавець залишає за собою право заміни комплектуючих на аналогічні, без погіршення експлуатаційних характеристик і без зміни гарантійного терміну.

8. Гарантійне обслуговування не включає в себе навчання покупця роботі з придбаним обладнанням.

З питань сервісного обслуговування звертатись за телефоном (067) 914-70-17 або на електронну скриньку service@neor.com.ua